Strefa Prawdy > Wariograf - Badania dla Biznesu
Badania wariograficzne cieszą się coraz większą popularnością wśród zarówno małych jak i wielkich przedsiębiorstw. Ich bardzo wysoką efektywność (oceniana na 94-98%), związana z postępem technologicznym i naukowym (nowoczesne komputerowe poligrafy i algorytmy) sprawiła, że wariograf szerzej znany jako wykrywacz kłamstw stał się bardzo pożądanym narzędziem w pracy z kadrami. Do naszych klientów biznesowych należą m.in:
  • TVN S.A.
  • POLSAT
  • Laboratorium Kryminalistyczne Policji
  • Uniwersytet Jagielloński - Katedra Psychologii Stosowanej
  • Uniwersytet im.Kardynała Stefana Wyszyńskiego
  • DPD Polska Sp. z o.o.
  • SIÓDEMKA - przesyłki kurierskie
  • TERSA GROUP
  • SISTEMA POLAND SP. z o.o.
  • PAMAPOL S.A.
  • SECURITAS
  • GRUPA DSF
  • i wiele innych

Wszystkim zainteresowanym klientom z przyjemnością prześlemy nasze referencje.

Naszym klientom oprócz wyspecjalizowanych badań wariograficznych oferujemy usugi w zakresie: rekrutacja i selekcja pracowników tradycyjnymi metodami. Proponujemy usługi związane z pełnym procesem rekrutacji i selekcji pracowników na terenie całej Polski.

Naszym klientom w zakresie rekrutacji oferujemy pełną gamę usług: profilowanie stanowiska, ogłoszenia w mediach, headhunting (wyszukiwanie i pozyskiwanie kadry zarządzającej oraz specjalistycznej aktywnie nie szukającej pracy), screening (sprawdzanie referencji, opinii z poprzednich miejsc pracy, faktów z życiorysu), wywiad kompetencyjny, Assessment Center ( sprawdzenie praktycznych umiejętnisci kandydatów), specjalistyczne testy opracowane specjalnie dla nas przez ekspertów z wybranych dziedzin.

Badania wariograficzne w polskich firmach budziły jeszcze kilka lat temu wiele kontrowersji. Jednak przedsiębiorcy widząc ich skuteczność i efektywność wprowadzają je coraz szerzej do swojego port folia narzędzi. Mało kto wie, że w Stanach Zjednoczonych wykonuje się około 300 000 badań rocznie na zlecenie prywatnych przedsiębiorców. Badania przeprowadza się w ramach selekcji kandydatów do pracy, kontrolowania pracowników i jako jeden z warunków uzyskania awansu. Wśród prywatnych pracodawców, którzy najczęściej stosują wariograf są banki i handel detaliczny. Około połowa z 4700 barów McDonalda w USA korzysta z badań wariograficznych przy selekcji kandydatów do pracy.

W naszej ofercie dla klientów biznesowych znajdą Państwo również specjalistyczne badania wariograficzne.

Główne cele badań wariograficznych w pracy z kadrami:

  1. Ustalenie uczciwości i lojalności pracownika.

  2. Ustalenie działań na szkodę pracodawcy takich jak: kradzież, szpiegostwo handlowo-przemysłowe, sabotaż gospodarczy, defraudacja środków, przekazywanie poufnych danych handlowych konkurencji .
  3. Eliminacja ryzyka związanego z niewłaściwym doborem kadr oraz redukcja kosztów związanych z ponowną rekrutacją.
  4. Weryfikacja danych uzyskanych od kandydatów do pracy.
  5. Poszerzenie wiedzy o wcześniejszych wydarzeniach/zachowaniach w stosunku do kandytata ubiegającego się o pracę.
  6. Ustalenie uzależnień(narkotyki,alkohol,leki itp) oraz patologi społecznych niepożądanych u kandydata do pracy.
  7. Odbudowa zaufania w firmie poprzez eliminację wzajemnej nieufności.
Wstępną analizę badań wariograficznych przedstawimy bezpośrednio po badaniu.
W ciągu 48 godzin z każdego badnia sporządzany jest pisemny raport w języku polskim lub angielskim. Również badania wariograficzne mogą być przeprowadzone na życzenie klienta w języku angielskim.
Za nasze usługi wystawiamy faktury VAT.
Badania dla firm prowadzimy zgodnie z obowiązującym prawem, przestrzegając wszelkich wymogów formalnych i proceduralnych.
Ze swojej strony gwarantujemy każdemu klientowi profesjonalizm i rzetelność poparte referencjami oraz wykorzystanie w badaniach najbardziej zaawansowanych technologicznie poligrafów amerykańskiej firmy Stoelting, której jesteśmy wyłącznym dystrybutorem i przedstawicielem w Polsce.
Wymieniliśmy jedynie główne cele badań wariograficznych. Nasze doświadczenie pokazuje , że przedsiębiorcy i osoby odpowiedzialne w firmach za bezpieczeństwo lub rekrutację pracowników znajdują bardzo często inne zagadnienia, w których wariograf (wykrywacz kłamstw) ma zastosowanie. Dlatego też jesteśmy otwarci na sugestie i propozycje ze strony naszych klientów.
Zawsze jesteśmy gotowi odpowiedzieć na Panstwa pytania i służymy bezpłatną konsultacją.
Badania mogą być przeprowadzone w siedzibie firmy zamawiającej lub w naszych biurach w Warszawie i Katowicach.
Jeśli jesteś zainteresowany naszymi usługami prosimy skontaktuj się z nami za pomocą Formularza Kontaktowego lub zadzwoń

500 301 768